close

唔知道有冇人同我一樣,即使做幾多運動減到肥都好,但永遠都係減唔到塊面,最難搞就係瘦面_  每次出街影相都唔夠膽做揸機嗰個,係班朋友入面,塊面永遠都係最圓同雙下巴超明顯,搞到成日都要左遮右遮(´・_・`) 咁多年嚟,我受夠喇!!我決定要瘦面,搵吓市面上有啲咩V面瘦面facial做下~點不知俾我發現到原來HIFU療程可以幫我哋瘦身瘦面,仲可以令最顯眼嘅雙下巴消失> < 

做完就可以拜拜包包面!所以我即刻搵下香港邊度有hifu瘦面療程做,俾我揾到Oasis medical都有hifu瘦面做,仲係一間信譽良好,又性價比高嘅美容院!

image

 

V面神器HIFU瘦面功效大推!

係分享我嘅體驗之前,先講一講究竟hifu係咩嚟先啦~(又下資料from google)

其實HIFU係一種非入侵性嘅高能量嘅聚焦超聲波,可以刺激皮膚底下深達4.5mm嘅筋膜層,透過熱力去刺激新嘅膠原蛋白增生,從而緊緻提升面部輪廓,達到V面瘦面嘅效果。對於一啲想快速見到V面瘦面效果嘅人嚟講,Hifu瘦面療程真係必選特別係啲過咗25歲嘅女士,膠原蛋白開始流失,塊面再唔似啲18 22咁緊緻,呢個時候就要開始做hifu預防鬆弛啦> <

image

 

實測Hifu瘦面試做過程

今次揾到一間性價比幾高嘅醫美診所—Oasis Medical到做hifu瘦面療程,hifu價錢只係需要$488喳~仲要包咗hifu+pico4genius皮秒去斑,一個價錢可以試到兩個treatment都幾花算~ 但當然除咗價錢之外,最重要都係個瘦面效果啦!做完一定要夠V先夠吸引~

image

去做之前我專登去睇過原來Oasis medical 引入咗全新第六代嘅旋風式Hifu瘦面,佢同以前傳統嘅hifu(只適用於面同頸)唔同,第6代嘅hifu透過旋渦式咁發放唔同深度嘅能量,再配合埋大細機頭,除咗面部,仲可以幫埋身體各部位做hifu瘦身!

4.jpg

係做hifu瘦面療程嘅過程入面,我淨係feel到少少吉吉哋暖暖哋嘅感覺,治療師都會問我接唔接受到,會因應我嘅感覺去調教翻適合我之餘又有效嘅能量。所以成個hifu瘦面療程真係好舒服,治療師都好温柔

 

實測Hifu瘦面效果

做完半邊面,治療師會拎塊鏡俾我睇下個瘦面效果,唔睇由自可,一睇真系wow一聲,做咗嗰半邊面好明顯咁V咗!眉毛同眼角位系真系提拉咗上去,同另一邊面真系差好遠> <

image

果然hifu瘦面真系好強,做完之後包包面已經唔見咗,連最顯眼嘅雙下巴都收翻入去,jaw line出翻哂嚟!今次真系點揸機都唔怕啦^^ 誠意推薦俾一樣有包包面雙下巴問題嘅朋友仔,$488有呢個瘦面效果真系吾貴!

hifu瘦面,成個療程仲要包埋pico4genius皮秒去斑,Oasis medical部pico4 genius仲係用最新嗰代皮秒激光去斑技術,用高能量幫我哋瓦解黑色素打完面色好咗好多,見到本身嘅斑仔都淺色咗!

keep住3-4星期做一次hifu瘦面療程,咁樣效 hifu瘦面 果最好,我都要為咗v面勤力啲做hifu瘦面先得!有興趣了解嘅朋友仔去呢到 àhttps://bit.ly/3yFMoB9

arrow
arrow

    yo my melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()