close

唉,真係歲月不留人,睇返啲舊相,原來短短呢幾年我殘咗咁多,啲色斑出晒嚟、毛孔又大咗,真係唔認老都唔得~但唔知點解總係有啲人保養得特別好,即使年過50啲皮膚睇落都同20歲一樣緊緻透亮,好似凍齡咗咁,好羨慕啊 > <!特別係娛樂圈呢個咁神奇嘅地方,好多藝人我哋由細睇到大都冇咩點變過,甚至睇落仲後生咗添,究竟佢哋平時係點樣保養先至可以keep住呢種十年如一日嘅感覺呢?

image


前幾日睇到個post,原來連陳慧琳都差唔多登五啦!自從佢有咗小朋友之後都少咗好多幕前嘅活動,但睇返佢最近嘅相,個樣依然同20歲一樣完全冇變過!!so crazy!!佢都有分享幾個凍齡保養小貼士俾大家,不外乎都係要keep住做運動,仲有少食多餐,盡量避免進食過多嘅加工食物!同埋最重要係呢幾樣嘢都要堅持住直到養成習慣,持之以恆,長期落去身體嘅新陳代謝都會變好,咁就可以保持住年輕嘅體態啦。相信陳慧琳除咗喺飲食同運動方面入手之外,都應該有定期保養皮膚,可以睇到佢即使過半百,皮膚依然一啲瑕疵同雀斑都冇,仲好白淨添,果然凍齡女神都唔係浪得虛名嘅!

image


另外,早排碌IG見到容祖兒share佢喺香港嘅生活照先知原來佢返咗香港,一直留意開都知道容祖兒越keep越好,好似凍咗齡咁越嚟越後生。我見到佢分享每一朝嘅早餐都係食一啲好養生嘅食物,例如芝麻糊、雞蛋、黑蒜等等,仲經常做運動,唔怪得身材keep得咁好啦。我仲知道除咗飲食同運動方面之外,佢喺皮膚方面都落咗好多心機!我見佢有分享過佢一直有喺oasis medical到做開皮秒激光去斑嘅treatment,聽聞嗰部仲係最新嘅pico4genius,做完可以去斑美白令皮膚變做無瑕肌!

image


咁貪靚嘅我梗係即刻研究吓呢個treatment係咩嚟㗎啦?! 原來oasis medical嘅pico4genius皮秒激光去斑咗係一部超高能量嘅皮秒激光去斑儀,可以刺激我哋皮膚底層嘅膠原蛋白同彈力蛋白增生,幫肌膚去斑之餘仲更緊緻同嫩白。呢部皮秒激光去斑儀仲選用咗最適合亞洲人皮膚嘅雙脈衝雙波長皮秒去斑技術,透過兩種波長(532nm+1064nm)嘅配合,可以更有效同快速咁塵化色斑,直接震碎皮膚表皮層同深層嘅色素粒子,從而keep住緊緻透亮嘅肌膚。睇嚟Joey嘅凍齡肌就係透過pico4genius得翻嚟!我上網睇啲reviews仲發現oasis medical好貼心,做完Pico4genius皮秒去斑之後,美容師仲會根據我哋本身皮膚嘅狀態去揀返適合嘅精華(eg.保濕、去紋、美白、修護),幫我哋導入翻去肌底,由內到外幫我哋修復皮膚,keep住做一定可以好似joey咁正!Happy share~你哋都可以去呢到睇下最新Pico4genius首次試做嘅優惠啊 --> https://bit.ly/3vQpMMY  

image


不過講到凍齡,梗係唔可以唔提最出名嗰位凍齡男神—劉德華啦!劉德華我真係由細睇到大,都依家都依然覺得佢係咁靚仔,即使年過50都仲係帥氣逼人!唔講都唔知原來華仔對於皮膚保養可以話係十分之講究,佢會用唔同嘅保濕同埋控油產品令肌膚keep住緊緻,加上佢會定期去做皮膚保養,可以見到佢啲肌膚係超有光澤感。另外佢都會控制飲食,為咗保持完美嘅身材,佢平時都會食得好清淡同埋以蛋白質為主,唔怪得知到而家都仲係keep得咁好,依然充滿活力啦!睇嚟我都要努力啲保養皮膚,希望我都可以成為凍齡少女啦!

 

image

arrow
arrow

    yo my melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()