close

唔經唔覺又到咗熱辣辣又曬嘅炎夏啦!呢啲天氣出街一唔為意就會曬黑,仲要係搽咗防曬都未必有用!而對於想要避免色斑形成嘅人嚟講,夏天就更加需要注意啦。因為曬太陽同紫外線都係色斑形成嘅主要原因之一,特別係對於已經有色斑嘅人嚟講,夏天簡直就係色斑嘅敵人!!!

image

我知道其實好多人都係唔見色斑都唔搽防曬XD,但見到色斑出現先搽其實都於事無補。所以,應該要點樣避免色斑嘅形成?除咗平時注意飲食同生活習慣之外,網上都流傳緊一啲去色斑嘅偏方:O!

去色斑偏方

image

原來坊間好多白色嘅中藥材都「表裏如一」,外敷內服就可以達到減淡色斑嘅效果!例如珍珠粉、茯苓、白芷等,可以溝水整成面膜,著重敷喺色斑嘅位置,可以美白肌膚,減淡黑色素。另外都可以食多啲淮山,可以補脾虛,滋潤皮膚,同時激退色斑嘅增生!

image

除咗亞洲人外敷內服嘅去色斑偏方之外,原來西方人都有研發去色斑嘅偏方。佢哋通常用一啲屋企常見嘅食材,例如檸檬汁、乳酪溝蜜糖、蘋果醋等等。敷喺色斑上面30 分鐘,每日一至兩次,持續咁用,大概個半到兩個月就會見色斑有淡咗!但要注意蘋果醋只可以每日敷色斑一次,否則皮膚會變乾喔!

不過呢啲去色斑偏方下下都要等幾個月時間先見到輕微去色斑嘅效果,我呢啲心急仔邊等得咁耐喎!好在仲可以靠醫美嘅方法去除色斑,時間同效果上都起碼快幾倍!

image

皮秒激光去斑療程

心急仔如我就最鍾意快、狠、準咁解決面上色斑嘅問題!我最常做嘅醫美一定係Pico皮秒激光去斑療程可以快速顯著咁減淡色斑,仲有嫩膚嘅效果!我做開嗰間醫美中心係用緊Pico4genius分段式皮秒激光儀器,仲應用咗最適合亞洲人嘅2段式雙脈衝皮秒破斑術!佢利用高能量將激光能量轉成波頻,分段式咁進入肌膚。仲可以剌激膠原增生同減少色素沉著,從而達到去色斑嘅效果!

image

我自己加加埋埋都做咗4次啦,肌膚真係肉眼所見細嫩咗,色斑淺到幾乎無哂,效果真係好明顯!如果係追求極速去色斑效果嘅,皮秒激光去斑療程一定係首選!唔洗煩,唔洗等,就有專人幫手去除色斑,不知幾爽XD!如果你同我一樣都係追求極速去色斑效果嘅心急仔,就可以試吓啦:D!原來我做開嗰間pico做緊promotion,你哋可以去睇吓:D --> https://bit.ly/431LwD9

大家知道嗎?其實夏天先係淡斑同護膚嘅重要季節!除咗要特別注意防曬同避免曬黑,更加要揀選一個適合自己嘅去色斑方法!如果大家都試咗啲特別有效嘅去色斑方法都歡迎comment同我分享啊!

 

 

 

arrow
arrow

    yo my melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()