close

減壓小秘訣分享 - 眨吓眼2023就過咗大半年,大家年頭定嘅目標做到一半未啊XD?定係仲遲遲無起色?香港人生活壓力咁大,每日返工放工,真係好攰!所以係放假或者空閒嘅時候,梗喺要搵按摩放鬆一下,小編我最鍾意空閒嘅時候去做返個熱石按摩,透過熱石按摩去放鬆身心靈!除咗熱石按摩之外,其實都可以試吓唔同嘅方法去減輕壓力,幫自己打氣:D!等我都私人分享我間熱石按摩愛店同幾個減壓小秘訣俾大家啦!

image

 

日常減壓小秘訣

  1. 運動

第一個小方法就係做運動,雖然聽落無咩特別,但係做運動的確可以令人身心舒暢!一開始做嘅時候會好辛苦,但只要行出第一步,出完一身汗真係成個人都鬆哂!我特別鍾意跑步同打泰拳,可以將所有壓力一次過發洩哂出嚟,真係好爽!做完運動個人仲會開心咗添,大家都可以試吓養成做運動嘅習慣啊!

image

 

  1. 放空休息

有時候,返工同人際都會無意中加重自己嘅壓力,呢個時候可以試吓放底哂所有手頭上嘅嘢,放空休息下!如果有時間,可以去海邊坐下,聽歌與世隔絕一下,俾自己個腦休息一陣!

 

image

 

  1. 熱石按摩

講到放鬆,點少得做個全身熱石按摩啊XD!我呢個骨精最鍾意收工,放假去約翻個熱石按摩,享受一下me time!相比起傳統按摩,我更加鍾意熱石按摩,透過溫熱嘅熱石,可以加強對身體穴位嘅刺激,更加深層咁按摩肌肉!我去開嗰間Spa店會專登用嚟自火山嘅熱礦石,配合埋天然嘅精油,按壓穴位!對熱石按摩有興趣嘅可以睇睇:D--> https://bit.ly/3MFUmAE 聽聞火山熱礦石可以令皮膚微血管擴張,令熱力透過按摩更深入咁進入身體!熱石按摩好處真係好多,可以促進血液循環,去水腫,仲可以排毒同放鬆心情!真心建議可以安排一個月去做幾次熱石按摩XD!

image

 

  1. 培養興趣

另外,培養興趣都係一個減壓嘅好方法!可以試吓跳出舒適圈,約朋友一齊學新語言,整吓蛋糕,充實吓自己嘅生活!可以放鬆身心之餘,仲可以提升自己嘅技能同知識添!一齊學完之後,仲可以約埋一齊去做熱石按摩> <!

image

  1. 食好嘢

除咗以上嘅方法之外,仲有一個簡單直接嘅方法,就係食好嘢!當壓力太大或者唔開心嘅時候,可以搵吓附近有咩地方有好嘢食,或者收工買個蛋糕返屋企獎勵吓自己,食到好味嘅嘢會令人幸福指數上升,放鬆心情,人都開心啲啦!

image

最後,減壓係一個長期嘅過程,無論係做運動、食嘢,定係熱石按摩都好,都需要不斷調整先搵到一個適合自己放鬆嘅方法!真係諗唔到嘢嘅時候,不妨去做一個熱石按摩,放鬆吓疲倦嘅身軀,重新出發!

 

arrow
arrow

    yo my melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()