close

呢幾年,大家都開始注重皮膚美白同追求完美無瑕肌,但色斑往往係最大嘅障礙,而皮秒去斑(即pico laser)就成為咗大家美肌嘅首選!成日聽到啲人話:有斑?打pico laser啦!美白?打pico laser啦!Pico laser 係咪真係禁神?究竟皮秒去斑點揀先係最好?等我都分享下自己嘅經驗啦!

image

 

 

唔同型號同波長嘅 Pico Laser 有咩去斑效果?

我哋最常見嘅皮秒去斑激光雷射儀器主要分為三種波長(532nm755nm1064nm

532nm

主要針對表層斑,例如雀斑等

755nm

主要針對中淺層較有效針對黑色素

1064nm

主要深入皮膚底層,可以對付各種深層斑例如荷爾蒙斑,

image

 

我哋可以見到pico laser波長數值越大,代表穿透度就越深。採用邊種pico laser波長其實係根據翻你想解決嘅係深、中 或淺層皮膚嘅色斑而定。另外,除咗波長,都要配合翻pico laser儀器嘅脈衝時間,最常見嘅係450 ps、550ps、750ps (即係皮秒)!數字越細代表脈衝時間越短,擊碎效果較快,但唔同膚質可以接受嘅程度唔同,所以大家都要留意翻,最好就咨詢專業治療師嘅意見。

 

應該點揀適合我哋嘅Pico laser程呢?

首先我哋應該了解吓自己想改善啲咩皮膚上嘅問題,之後先揀翻適合自己嘅去斑療程,當然優惠價錢都會影響我嘅選擇啦!雖然係小資女,但我自己都傾向揾翻啲大型有信譽保證嘅美容院!

image

我先後比較左幾間美容院嘅皮秒激光儀器,發現有幾間美容院都係採用Picosure嘅皮秒激光儀器,佢嘅波長係755nm,主要針對中淺層皮膚,有效針對黑色素,好似普通嘅雀斑、暗瘡印就可以考慮下呢部機!但如果皮膚底層嘅頑強色斑,例如荷爾蒙斑等,就可能要考慮吓其他啦!同埋價錢上都比較進取,好似Neoderm 嘅Picosure皮秒激光去斑深層碎斑療程都要 $18,900/3次~對我嚟講都係有啲太貴!

  imagepico4Genius

 

之後居然俾我發現到Oasis medical嘅 Pico4Genius皮秒激光去斑療程,引入最新一代皮秒激光去斑技術!佢都係目前最高能量嘅分段式皮秒激光儀器,可以分段式咁進入皮膚,幫我哋震碎表皮層同埋底層嘅色素粒子。佢哋部Pico4 Laser擁有 (350 ps / 皮秒)嘅超短脈衝技術,加上用咗適合亞洲人皮膚嘅雙波長聚焦術,配合532nm同1064nm波長激光針對表層色斑同深層頑固色斑,再透過2段式雙脈衝,將各種色斑擊至粉碎「塵化」,從而達到零瑕袪斑嘅效果。

比起Picosure,Oasis嘅Pico4genius可以更全面禁針對我哋嘅表層同底層皮膚eg.雀斑,荷爾蒙斑等,係禁多間入面最強嘅!而且一個價錢 $488就做到呢個程度,性價比非常之高!!

image

另外有一個好吸引嘅賣點就係做完pico之後,治療師仲會根據我哋本身皮膚嘅狀態去揀返適合嘅精華(例如:保濕、去紋、美白、修護)導入翻去肌底。大家都知道做完Picolaser皮膚會比平時更加乾,而Oasis medical就好貼心禁幫我哋解決咗呢個問題,係另一個值得加分嘅地方!我自己試咗幾次都覺得成個過程好舒服,治療師好細心,同埋出到嚟見到啲色斑明顯淡咗~我會keep住去做,希望可以快啲K.O.晒所有色斑 > <

你哋有興趣都可以去試吓佢地嘅Pico4Genius皮秒激光去斑療程,幾抵玩^^ 體驗價都只係$488 >>> https://bit.ly/3vQpMMY 

當然!每個人嘅膚質都唔同,我哋應該揀一間有信譽嘅美容中心,再咨詢治療師嘅意見,選擇翻適合我哋嘅皮秒激光去斑療程,先可以達到最好嘅效果!

arrow
arrow

    yo my melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()