close

image

 

夏天係做美白去斑嘅日子,呢個幾乎係我嘅定律。講到去斑,一定要做Pico皮秒去斑,絕對係扮靚神器!

 

皮秒去斑效果分享

 

Pico皮秒去斑係咩,相信好多人都唔陌生。我自己就Keep住做pico4genius做咗3次效果真係幾唔錯,又白又嫩,D斑都淡咗好多!

 

image

 

我自己係做pico4genius呢部皇牌機,網上口碑都幾好,有興趣試可以去呢度呀 >>>  http://bit.ly/2Twj0Hm

見佢而家仲做梗Promo$488就可以做pico去斑+ hifu瘦面+firmix緊緻眼,史上未見咁抵。

 

我經網上booking,之後好快就有店員打比我安排,我而家已經做過3Pico

過程一D都唔痛,咁當然每個人反應、感覺都唔同,而我自己係可接受,只係少少吉Pico4genius皮物去斑係無創嘅,唔會有傷口,太家可以放心。

 

 

今日我唔打算太詳細講Pico皮秒去斑原理,大家有心google下就會搵到。而今日其實想講去斑後注意事項,大家交流一下丫!

 

Pico laser皮秒去斑後係要知!

 

image

 

做完Pico4genius後,我嘅美容師好細心咁提我療程後要注意嘅地方,只要跟足,去斑效果就更加顯著。

 

  • 治療部位可能會有灼熱感,不過係正常反應,唔洗太擔心
  • 個別人可能會出現輕微紅腫,可以用冰敷舒緩
  • 洗面搽面霿時動作要輕手D唔好用刺激性護膚用品,例如:磨砂、果酸
  • 治療部位對陽光會敏感,做完去斑3個月到半年內要注意防曬
  • 一周之內治療部位唔好濕水,可以用棉棒沾水小心擦拭周圍部位,避免細菌感染。

 

Pico4genius後要注意事項其實都係好簡單,重有最重要一點,做好保濕就可以啦!

 

 

# piqo4 # piqo4 皮秒 # piqo4 皮秒激光 # pico4genius

arrow
arrow
    文章標籤
    piqo4
    全站熱搜

    yo my melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()