讓容祖兒 Joey 一試愛上的千倍注氧享受 ~ 立即晶瑩剔透 飽滿水嫩

 

「試完之後真係“咗一聲!我真係無諗過肌膚可以再shine d,再靚d,再嫩d,最神奇係只係用咗10分鐘就咁水嫩、晶瑩,效果仲可以last1日,有乜辦法唔一試愛上?」  By 容祖兒 Joey

 

 

係咩療程令OASIS beauty 代言人容祖兒 Joey一試愛上?

 

容祖兒 Joey貴為天后,工作非常繁忙,一有時間便會抽空到OASIS beauty 享用療程,其中一個Joey最鍾意嘅療程係千倍活水注氧療程,點解?因為神奇10分鐘水嫩、晶瑩效果,更讓她一試難忘!

 

10分鐘 1000%注氧神奇效果

 

千倍活水注氧療程應用嶄新意大利Oxy-Power注氧科技,精湛氧氣噴槍,配合氧氣壓力輸送,將10倍注氧能量水精華瞬間霧化,直達肌底,1/10時間帶來10倍修護效果。助肌膚回復飽滿光澤。Joey更笑指這個EXPRESS-CIAL令她做上癮,真的好像喝Espresso一樣,每天都想做一次,讓肌膚深呼吸!只需10分鐘即可為肌膚注氧、補水、增加活力、修復細胞、嫩膚,令肌膚晶瑩剔透、飽滿亮澤、緊緻水嫩。

 

10分鐘1000%注氧:極速回復細胞生命力,修復肌膚含氧量和水分流失, RESET肌膚至彈滑晶瑩的最佳狀態

 

深層淨化肌膚:高純度氧氣配合壓力噴槍,能於瞬間為肌膚帶來超越傳統FACIAL的深層潔淨效果,令肌膚即時通透亮白

 

JOEY:肌膚變得水嫩、飽滿、脹卜卜,最神奇係只需要10分鐘咋!

 

想體驗10分鐘1000%注氧神奇效果?

 

首次體驗HK$168

http://goo.gl/TK8CxC

 

立即登記享用容祖兒超讚的晶瑩、水嫩效果!

 

arrow
arrow

    yo my melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()